< Till bloggens startsida

Påkörd av en buss...

...så känner jag mig ikväll, och igår kväll var det samma. Idag runt 16.00 kände jag likadant men sen gick det över efter lite piller. Men fan, huvudet snurrar och magen den värker.  Idag var min pojkvän på apoteket dock och införskaffa lite medocin till mig. Han är snäll ibland! :)   NOG om självpity.

Jag såg precis på TV när Anja Pearson tävlade och precis i sista kurvan som möttes upp av en backe så landa hon helt fel och krascha som in i helvete. Alltså den isiga banan och i de hastigheterna- jag tycker det är konstigt att skidåkarna ens överlever fallen?! Livsfarligt. Jag är noll sportintresserad egentligen.. men stackars Anja! :(

The Blind side.. skulle vi ju sett häromdagen men då hitta vi ingen bra att streama, idag däremot.. Vi avslutade precis filmen- och den var jättefin. Skitbra verkligen. Tårar föll ett antal gånger och smilbanden fick jobba, precis som det ska vara när man ser en bra film. Se den! Varm varm rekommendation. Sandra Bullock är vacker som en dag. Så vill jag också se ut när jag är 46!

Imorgon är jag ledig, ska försöka bli bättre här och så ska jag se nya avsnittet av One tree hill... och det var alla mina planer.
Hoppas ni haft en bra onsdag mina vänner. Tusen kramar till er!

Kommentarer
Olle von Svalöv.

Hälften så gammal, dubbelt så snygg, kram.

2010-02-19 @ 00:50:43
Anonym

vad fin blogg du har :D



bor du alltså i frankrike?

2010-02-20 @ 19:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0