< Till bloggens startsida

28/12

(vet inte varför den 28dec hamnade här i ordningen..... orkar inte ändra det nu iallafall)
Idag är det kallt. Kallt är det. Innan idag var vi ute på en promenad i snön... vi har även spelat pingpong och ätit massa ost. Farligt att bo med hans föräldrar, de köper hem så mycket goda grejer. Färskt bröd varenda dag till frukost- UH.. jag och julle har sagt att 2010 ska vi bli nyttiga.. haha.. så får passa på nu dagarna innan.

Nu ikväll har vi vart borta hos grannen som är bonde. Han bor med sin mamma (?!) men de båda verkar jättetrevliga.  Vi var ute och kilkade på korna som alla är på smällen.. och en av korna ska kalva inatt.. skulle vilja se det men kommer inte kunn apallra mig upp ändå.,. men OJ vad stora dom va.  Jag måste säga att min franska blir bättre nu när man bara omger sig med franska människor, man har liksom inget val. Är väldigt pepp på att verkligen börja lära mig på riktigt nu.. glömde franskboken som jag fick av mamma hemma på bordet. PUTAIN!

Nu är klockan mucho mucho så nu ska jag gå och lägga mig. Tjo och tjim.

Hyffsat koncentrerad när jag spelar nintendo.


Kommentarer
malin kusin

ser dö mysigt ut alltså :)

2010-01-04 @ 18:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0