< Till bloggens startsida

Back i Svalöv!

Min dag i punktform för lättare läsning. 
  • Flyg Nice-Cph- Sovandes i 2h-Underbart
  • Besök på stoff&stil
  • Mosbricka med snuskigt mycket ketchup, på Pölsemannen
  • Hemma i Svalöv- öppning av några presenter (mascaror från mamma, ett hrm kortspel från min bror) TACK
  • Shopping på Ica Gunnarsson
  • Solningsolning med Calle Kristiansson på radion
  • Promenad i vintervädret, hämtade ut mina hårprodukter
  • Taco-middag med min kära familj
  • Testning av Bal+Student klänningar-Överlycklig över passform!
  • Toaletten med Elvis, precis som det brukar vara
  • Tjejhäng +Slingblondering hos Mathilda. Going blonder yay
  • Ett kexchoklad intas+några estrella chips- mest för att fira hemkomst
  • Hemkörning, garderobsrensning och tanborstning
  • beundring av nya skor
  • Sängposition med världen bästa kille -Elvis
  • Astrid Lindgrens jul- Dvd is now on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0