< Till bloggens startsida

En tur på stadens gator

Kom nys hem från en tur på stan. Julien skulle till frisören och jag skulle såklart till Zara och checka rean. Jag hittade en uuurlääcker klänning.. haha. till examensfesten... Jag har tittat på denna innan men då har jag struntat i den eftersom den kostade 120euro.. men idag när jag kom dit så var den nedsatt till. ja håll i er.. 50euro! Helt underbart! Är i samma stuk som min blazer jag köpte till nyår. Snygga axlar med andra ord! Bilder kommer inte förrän efter festen :P  Sephora var såklart mitt andra mål, in stegade jag och ut kom jag med ett nytt läppglans som jag fann i fyndhörnan..1euro.. och så kom jag hem och då visar det sig att det är en PLUMPING..=positivt! Underbart. Köpte även ett beiget/beutralt läppglans från chanel. dock inte i fyndhörnan... Men snyggt är det. Tappade mitt dior i Barcelona om jag inte missminner mig och har dragit mig för att lägga pengar på det men idag blev det iallafall....

Nu har Julien lagt sig för en powernap på soffan, och jag ska slänga ihop lite pesto-pasta med parmesan... enkelt och GOTT! Ikväll ska vi förmodligen gå ut och dricka några öl/vin/vodka/shots/valfritt.. och bara roa oss. Hoppas ni har en fin lördagskväll ungdomar. xoxo


Kommentarer
mamsen

hade väl varit konstigt om du inte hittade något att köpa, ha-ha

Plumging, vad är det????

Kram

2010-01-09 @ 20:08:24
Anonym

Det plumpar upp läpparna.. gör dom lite större. Tror inte det gör någon större nytta egentligen-. men detta är den normala tanken....

2010-01-10 @ 13:47:11
URL: http://madlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0