< Till bloggens startsida

Frajthaug.

Imorse anlände jag till Cagnes sur mer runt 7.30.. Jag gjorde världens bästa fickparkering idag.. eller åtminstone MIN bästa fickparkering någonsin. Jag ska ärligt talat erkänna att jag vanligtvis är OTROLIGT dålig på detta.. men imorse hände det. Lite som en trissreklam. Nog om detta!
Sen spenderade jag morgonen på följande vis...frukost med Vega... sen passning av twinsen... och sen var min "arbetsdag" slut. På någon vänster kom jag på tanken att IDAG,IDAG ska jag göra vårrullar! Idag är dagen.
Sagt och gjort. Jag for till affären och shoppa ingredienser till denna rätt- 2 h sen anlände jag innanför dörren... ja fråga mig inte hur jag lyckas spendera så lång tid i en mataffär.. men de hade så många nya spännande saker att titta på förstår ni. (var inte i den vanliga affären bör tilläggas)...
Regnbågen var framme idag... här på väg hem från affären.
I bilen på väg hem från affären. Ja idag var det mjukiskläder på "jobb" :)


Så återgår vi till vårrullarna som jag precis gjort klart. Titta så söta dom var....
Och sååhär glad var jag när jag började.....
...och såhär glad var jag 2 min senare..
.
och här delar sig hela skitet.....
.. och här har vi reslutatet... en stor konstig fettig hög... haha.. ... ja.. vi får väl se hur det smakar...!
Anyway.. idag så köpte jag en liten gåva till min kära pojkvän.. nämligen Inglourious basterds. Tanken var att vi skulle hyra denna när den kom ut men då var den såklart redan uthyrd och jag orkade inte vänta längre så nu har vi den iallafall. Får hoppas den är bra :P SLog in den fint i en ris-pappers-kartong! Josse - titta så mycket kärlek jag spenderade på paketet..


Nej nu ska jag återgå till att vara social här. Puss på er mina små gammelsmurfar.

Kommentarer
mam

smaka dom bra?? inte alltid utseendet e så viktigt

2010-01-08 @ 23:00:06
Johanna

Hahahahahahahahahahahahaha

2010-01-10 @ 14:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0