< Till bloggens startsida

Godnatt...

....sa jag för flera timmar sen.. Men jag kan liksom inte riktigt falla i sömn.. Jag är ju ledig idag så jag har inget direkt att gå upp till imorgon bitti så det är ju bra.  Imorgon måste jag städa bilen.. och diska.. och det är allt.
Jag lekte lite i photobooth precis i brist på annat. Här har vi resultaten.

...Ja en bild säger ju mer än tusen ord eller vad det är man säger! :)
Nu ska jag ögla igenom ett kapitel i min franskbok och sedan är det sömn som står på schemat. Hoppas ni sover som små änglar! Puss!

Kommentarer
mamsen

Gud va "söt" du kan vara. plugga mitt i natten, undrar vem du har de efter, Kram

2010-01-11 @ 08:11:22
mal

hahhaha, gjuten madde :) Själv vaknade jag nyss med alla kläder på, strumopr, byxor, tjock tröja. Så snabbt somnade jag när vi slutat snacka . Herregud ! :) ANtar att du ocksp sover gott :) !

2010-01-11 @ 12:09:50
Vicky

hahahah, riktigt roligt att du bjuder på dig själv. blev dock lite rädd. himla konsiga bilder kan bli. see yaa soon min sockertopp;)

2010-01-11 @ 13:56:39
Nadja

är du ute o far igen ?=)

2010-01-11 @ 17:49:56
URL: http://nayjay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0