< Till bloggens startsida

Har sovit som Törnrosa.

Föredrar det engelska namnet dock- sleeping beauty! :P
Föregående natt (och natten innan dess) har jag haft lite klabb med att sova. Sov sammanlagt ungefär 20 minuter natten mellan mån-tis.. vilket resultera i att jag såklart var otroligt trött hela dagen igår.
När jag kom hem från Sara runt 18 tiden så la jag mig i sängen, kollade nya avsnittet av One tree hill sen somna jag. Nu klockan 11 vaknade jag upp. Jag har sovit så jäävla bra! SÅ nu är jag människa igen! wohoo
Nu har jag precis duschat och ska ringa mödra nu innan det är lunchtid!
Bbl! Puss

Kommentarer
malle

skönt att du berättar att du ska ringa mödra. hahah :D

2010-01-20 @ 20:52:04
Mamsen

Kul att du ringde, måste vara jättepigg efter alla de timmarnas sömn, Kram

2010-01-20 @ 23:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0