< Till bloggens startsida

Hejsan.

Mina kära läsare... Ni är inte så många men jag tycker om er iallafall! : ) haha
Nu har jag iafl precis packat klart.. jag visste inte rktigt hur man skulle packa men eftersom jag hörde att det var snöstorm hemma så lämna jag sandalerna i garderoben så att säga.
Idag har jag haft en lugn och fin dag. Har hittat två par nya skor, ett par stövlar och ett par stövletter. Skitsnygga såklart. Värsta rean dessutom. Jag älskar när man hittar fina saker på slutrean. Det brukar man oftast inte... och just när det gället skor så brukar det bvara storlek 35 och 42 som finns kvar. My size and my style- loving it.
Hoppas ni haft en fin dag ladies and gents.
Puss!
här bjuds det på en gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0