< Till bloggens startsida

It's a beautiful day....

.. med U2 spelades i min hjärna när jag precis körde JQ till jobb. Solen SKiner, luften är frisk OCH jag är utvilad.
Jag har inte sovit mer än 1-2h/natt de senaste 4 nätterna och igår hade jag sådan extrem huvudvärk så jag bara önskade att någon kunde slå mig i huvudet med ett baseballträ så jag kunde somna. Igårkväll somna jag 21-01 (helt underbart) Var sen vaken till kl 5.. sen somna jag och sov till 12.30. Underbart. Jag har saknat att sova. Ni som känner mig vet ju att sova står på top3 listan.
Jag sa ner på stadens gator nu och lämna itllbaka mina skor+hitta nya. Lovely.
Puss på er mina djungelråttor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0