< Till bloggens startsida

Julafton!

Julafton även kallad. Jag och Julien åkte ner i stan i morse, julle skulle jobba lite och jag passade på att springa lite i affärer. Sen åt vi lunch på en italiensk restaurang innan vi begav oss hemåt för att packa. Just det, jag öppnade jlite julklappar också, tackar mammsen för fantastiskt fint fondue-set och pengar och ett stort tack till Vega, ALfie och Maja för parfymen! :) Nu kan jag lukta gott hela julen!!Runt 15 tiden åkte vi mot Aubenas där farmor Quenault bor, sen spenderade vi kvällen med hela "pappa-sidan", kusiner och allt vad det var. Var en mycket trevlig tillställning. Han har kusiner som är i min ålder, och de kunde engelska så der blev faktiskt en del pratande ändå! Nu är vi hemma i Pujaut där Juiliens föräldrar bor. Imorgon är det julfirande med mamma-sidan+syskon till Julien. Ska bli myys  Hoppas ni haft en fin julafton.  Puss

Nice på Julafton- regn och rusk!

Julle på den italienska restaurangen.  Alla bilder från kvällen togs med Juliens Mammas kamera- och självklart glömde vi överföra dom till datorn. SÅKLART! Inom sinom tid!

 


Kommentarer
mamsen

då kan du lukta jättegott, o äta gotigottgott

fy för regn

2010-01-04 @ 01:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0