< Till bloggens startsida

Längesen..

Nu var det ett bra tag sedan jag uppdaterade här. Vad har hänt tänker kanske ni? Men jag bara vart allmänt lat helt enkelt.  MEN allt är kalas med mig, har lite tömmermand som dom säger i danmark. (bakfull)
Igår var en bra dag, solen sken! Jag och Julien starta dagen med en brunch i solen på en uteservering nere i gamla stan. Efter detta åkte jag till Cagnes och passa tvillingarna i 2h. Sen åkte jag och hämtade Emmie och vår nyfunna vän Julia, sen var det vindrickning för hela slanten! Vi åkte hem till en tjej som heter Sarah och för-festade där innan vi sedan gav oss ut på staden. Julia tog nog en hel del bilder som jag ska sno av henne snart så ni får se! :)


Ett rus av glädje flög igenom mig när jag jag satt i bilen på väg mot cagnes sur mer, solen sprudlade och på radion kom denna låten. Mäktigt.

Kommentarer
malin kusin

så mysigt !

2010-01-23 @ 17:07:31
mamsen

så underbart det ser ut

2010-01-23 @ 19:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0