< Till bloggens startsida

Lugn och fin.

Just nu sitter jag och äter min frukost bestående av en activia och kelloggs all-bran.
Jag vaknade av sms-signalen på min mobil klockan 12.35, fan va skönt det är att sova ibland alltså!
Nu har jag precis diskat undan 3 dagars disk, plockat undan alla kläder i sovrummet,bäddat rent, dammsugat och torkat golven. Bra gjort madde! Nu är det bara bilen kvar som måste städas..  Kanske jag gör detta imorgon istället? Julien kommer inte hem förräns onsdag kväll och så länge det är gjort innan dess är det ju bra. Solen sticker fram här i Nice idag och en promenad skulle vara bra för mig. Egentligen en joggingrunda men jag har inte joggat på hela december så jag lär väl dö efter 10 meter..

Jag plockade precis in vårt lilla palmträd som stått ute sen precis innan julafton.. det var nämligen så att vi märkte hur det helt plötsligt kryllade av små äckliga bananflugor i hela vår lägenhet så en drastisk anklagelse föll över vårt palmträd. Jag måste dock säga att han blivit fantastiskt hängig där ute i kylan (såklart)...Men längst uppe på toppen så ser jag ett nytt blad som börjar komma fram.. it's ALIVE!


I takt med min städning slänge jag på Celine Dions album My love på spotify... bara massa klassiska lovesongs. Me Like!


En liten shower nu och sen vidare med någon syssla...

Kommentarer
mamsen

E palmen ledsen

2010-01-12 @ 04:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0