< Till bloggens startsida

Monday.

Idag har jag vart i Cagnes sur mer och passat Vega hela dagen. 17.15 hämtade jag Julle och åkte till Carrefour och inhandlade massor av matvaror. Var även och hämtade ett paket med då okänd avsändare.

Och titta så helsvenskt paket jag fick av min kära bror Daniel och hans kära sambo Johanna! :)
Ena godispåsen innehåller ENBART lysmelk!! och den andra påsen innehåller endast haribo Persikor! MUMS.
Korsord och varma koppen har jag saknat! helt perfekt! TACK.
Titta vilken söt St. Bernards hund jag fick av min kära pojkvän som en souvenir från Risoul! :)

Kommentarer
mamsen

söt som du

2010-01-04 @ 22:45:44
mamsen

söt som du

O allt svensk som du saknat, gotigottgott

2010-01-04 @ 22:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0