< Till bloggens startsida

Position:Soffläge




idag skulle jag egentligen till Monaco och hjälpa till på Rollos båt.. så blev inte fallet utan Sara ringde mig runt 7.30 och berätta att hon blivit sjuk och måste åka till farbror doktorn och att Rollo måste stanna hemma med kidsen. (Krya på dig Sara!!)
På ett sätt var detta bra, ni förstår jag har kommit in i en stressperiod nu precis innan jag ska åka hem. Jag har 100 olika saker jag ska "hinna" med och stressar upp mig för inget vilket resulterar i att sömnen inte hinns med. Jag somnade runt 6 tiden imorse (skulle upp kl 7).
Jag stegade iallafall upp med älsko och gick runt och pula lite i lägenheten tills han stuckit, då hoppade jag in i duschen. Nu sitter jag som bekant på soffan, kollar på aristocats och äter en activia för ovanlighetens skull (läs ironi).
Jag ska vila ögonen nu i 3h tänkte jag, sen ska jag ut på stadens gator och finns mig ett par skor. El gato con botaas som Caisa hade sagt med ett litet fräs!
Ikväll ska jag på KÖR! Jag kan fan inte sjunga, haha men det ska bli kul ändå! Emmie och Julia är ju där! 8-)

Kommentarer
mamsen

Va kul, klart du kan sjunga, de vet jag, Stressa inte ihjäl dig, de e de ingen som vinner nåt av, Kram

2010-01-25 @ 13:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0