< Till bloggens startsida

Vi kollar mycket...

..på film om dagarna.... jag älskar film.
I förrgår kolla vi  Easy Virtue med Jessica Biel och Colin Firth för att nämna de populäraste aktörerna.


Igår kollade vi på Public Enemies (äntligen, har velat se denna sen den kom ut men det har aldrig blivit av, Jag är fullkomligt kär i Johnny Depp.) I filmen får man följa jakten på the american gangsters.  Bra film faktiskt. Jag var alldeles för trött när jag titta på den dock, var hur lång som helst!



Och nu ikväll ska vi kolla på inglourious basters.. Har velat se även denna sen den kom ut i somras men eftersom den är typ på engelska, franska tyska och allt vad den är och biograferna här endast visar med fransk sub så har detta vart ett stort problem. IDAG kommer den ut på hyrfilm så nu jävlar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0