< Till bloggens startsida

Åh herrejesus.

Vilken jäkla dag det varit. Jag är ju back in schweden nu som ni säkert vet.
Kom hem i fredes då sandra hämtade mig i Lund. På kvällen blev det utgång i landets krona.
I lördags på dagen bakade jag pizzabullar för vår gbg-trip. På kvällen igår kom Malin, Linda och Sandra hit och då åt kyckling och potatisgratäng. Jävla gott var det. Sen blev det vinintag- jävla mycket vin får jag väl säga! Haha.
Vi stack till Måmpa efteråt och hade det trevligt! Riktigt kul var det faktiskt. Vi gick hem kl 7.30 imorse, kl 8 skulle vi köra till gbg. Detta gick ju sådär.  Sandra kom i sin saab och hämtade oss. Vi mådde mindre bra. Sen hämta vi upp Linda i stan och for iväg till gbg. Jag kan ärligt talat säga att jag somna direkt och vaknade i gbg- resan gick med andra ord supersnabbt! haha.  MEN jävla mögväder idag ju. Det pisseregna och vi i princip gick in på liseberg, åt frukost, strosa en stund. Sen åkte vi hem igen. Madde hade shorts och sandaler. Jodåsåattt...... haha jävla misslyckat asså.
Sen nu  idag har jag och Malin legat på soffan och latat oss. SKönt.
HOppas ni haft en fin helg. Imorgon ska jag och hälsa på Ossy. Ska bli kul! :)
Bisous.

Haha poncho är underskattat.

Kommentarer
Anonym

Liseberg är ju sååå bäst!

2010-07-26 @ 09:18:26
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0