< Till bloggens startsida

Happy birthday baby!

Idag är det Juliens födelsedag och dagen till ära så slängde jag ihop en jordgubbstårta. Alltså egentligen skulle jag vilja berätta att den förmodligen är oätbar då vår ugn/micro ( vi har en såndär 2 i 1 här i lägenheten) inte funkar som den ska. MEN den blev ju ganska söt om inget annat :)
Han fick även blomsterbud av mig på jobbet idag. Tanken är att jag ska ge honom en vinterjacka när nya kollektionen av moncler kommer ut. Det fick ju jag så rätt ska ju va rätt : ) Får börja spara redan nu med andra ord. Haha   Nej nu ska jag hoppa in i duschen för vi ska ut på Hotel Plaza idag och äta och ta en drink. Mys!
Hoppas ni haft en fin tisdag.
Bisous

Kommentarer
Karin i Nice

Men wtf?? hur har du råd med att köpa din pv en monclerjacka?! vill veta hur du går till väga. har du vunnit på lotto senaste tiden?

2010-07-06 @ 20:51:42
URL: http://softcotton.blogg.se/
mamsen

Tårtan ser jättefin ut, o var säkert god osse, hoppas ni får en underbat kväll, Hälsa födelsegrisen. <<<Pusskram

2010-07-06 @ 22:55:56
Hungrig..

Var vänlig, medtag en bit hem. Kram, Elvis.

2010-07-07 @ 10:31:33
calle

jag vill typ äta tårta

2010-07-11 @ 02:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0