< Till bloggens startsida

Hej på er!

Nu var det alldeles för längesen jag bloggade och anledningen till detta är att min webbrowser helt enkelt valde att sluta fungera. Så där har vi det. Iafl, vad har hänt på senare dagar egentligen.
Vi var ju ute och åt på the plaza på Juliens födelsedag, sen har jag jobbat nårra dagar också. I lördags åkte vi till Avignon, till Juliens föräldrar. Vi åkte sedan vidare till en nationalpark som jag inte minns namnet på. Pont du gard eller något. Där var en känd bro ialf..... hrm.. haha.. där var även en restaurang där vi mötte upp resten av Juliens familj.  Juliens storebror fyllde 30 samma dag som julle fyllde 28. (Ja mamman planerade där) så vi firade såklart främst honom. Väldigt trevligt var det. Igår började vi dagen med en mysig frukost, efter detta åkte vi och besökte ett av bagerien som Juliens bror äger som är helt nyöppnat. SKitfint var det. Efter det åkte vi till Marseille och låg på stranden med Nicholas och Jeanne. Sen blev det grill mys och fotboll resterande av kvällen!
Nej om man ska sola en stund kanske! :)



Kommentarer
mamsen

Så fina ni är, ett underbart fint par

o så hela släkten förstår jag, de e ganska lika bröderna, fina bilder

<Pusskram i massor

2010-07-12 @ 18:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0