< Till bloggens startsida

HEY!

Idag är det lördag som fasen. Vi började dagen med att ligga på stranden, jag och Julle då alltså. Sen stack jag in till stan och strosa runt med Josse. Blev några inköp bland annat ett par havainas, ett par superfina rosa loafers, ett par short och en klänning. Ja det är ju lördag så något nytt får man ju unna sig tycker jag iafl!
Nu har vi precis vart i Antibes för att kolla golv, som vi ändå inte fann. Jävla skit att leta golv ju.
En dusch har även precis tagits och nu ska jag slänga på något fint för vi ska ut och äta på restaurang och dricka massor av vin- det har jag bestämt det sistnämnda alltså! haha :)
Hoppas ni har en fin lördag allesammans.
Saknar er hela högen.
Bisous

Kommentarer
mamsen

Skor, ja de e ju de du har brist på??? haha

2010-07-04 @ 12:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0