< Till bloggens startsida

500 tuggummi....

..Är en jäääkla massa tugggummi som jag precis fick av min kära far som vart ute och spelat på en cinderellla paradise. Jättesnällt! Nu kan jag tugga i en oändlighet... eller juni ut åtminstone! :)
Fick även två burkar av min favoritkrydda- Tandori av min mamma! Är det inte Sweetchili kyckling så är det tandori kyckling i vårt casa. Lovely.  Nej imorgon ska vi åka till min kusin Louise som tar studenten, så jag får nog krypa till kojs nu.
Ögonlocken börjar bli tunga.
Sov så gott. Bisous

Kommentarer
mamsen

du har tur

2010-06-11 @ 09:40:44
Nadja

yum.. fan vad najs !! Haha ja klänningen är helt fantastisk.. du köpte den i lila såg jag! Så fin på

2010-06-11 @ 10:12:45
URL: http://nayjay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0