< Till bloggens startsida

Dagen efter.....


UH! Säger jag! UH! Hej alleman. Nu har jag precis kommit hem från La där vi var ute igårkväll och drack massa alkohol. Får lugna mig i någon dag nu innan jag dricker igen känns det som. Levern tar skada -säger dom!
Igår var jag (efter fikan) på Ikea och Väla med min kära mor! Hon var så snäll och sponsra med ett nytt påslakanset och ett sommartäcke :) ÅH nu kommer sängen bli så fiiiin där hemma. Fick även två armband av min kära mor från guldfynd. Ett vänskapsband (det bruna)  och ett rosa bandet-armband... jättesöta båda två tycker jag. Det andra har jag fått av min svärmor i julklapp! Nä ,så jag blev helnöjd efter gårdagens mor- och dottertrip. Klänningen på bilden köpte jag också igår bannemig samt ett par otroligt osexiga trosor (för lång kö på hm, skulle direkt till pernilla och duscha där,blev ett par från vero moda som sitter som.. ja gud vet vad....suck) haha.

Igårkväll var vi först hos Pernilla, sen stack vi ut till Inferno där vi spenderade resterande av kvällen. Var väldigt trevligt- jag och mina vänner var nog äldst på stället då det är studentvecka. Jävla gammal man börjar bli alltså.
Nu ska jag ta en dusch sen hoppas jag på att Oskar kommer snart så vi kan leka! Planer för kvällen? Nej- schemat är helt tomt så kom gärna med förslag! Bisous

Kommentarer
Julia

Du är alltid så söt och fin Madde:) Men tar inte ditt håt stryk av all färg och all solning, mitt hade ramlat av direkt. Hur gör du, vad är knepet, någon dunderkur;)?



När går flyget tillbaka, du är väl med på poolpartyt i Nice hoppas jag!



KRAM och PUSS

2010-06-10 @ 12:50:14
JQ

Tack Lena!

2010-06-10 @ 18:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0