< Till bloggens startsida

Jag ser....

...att min läsarantal har dalat något drastiskt- och jag gillar inte det alls!! Jag är ju på hemmaplan nu va och känner att jag inte riktigt har samma tid att blogga nu va. Meeen när jag är tillbaka i fransland så jävlar ska det bli andra bullar.  Igår var jag och Julien hemma hos Daniel, Johanna och Oskar. Där bjöds det på grillat och sen blev det promenad i Lerberget. På kvällen åt vi först tacos här hemma sen bar det av till Pernilla och sedan blev det galaj i stan. Alltid kul att träffa mina vänner. Alltid! Nej nu ska det duschas och sen bär det nog av till centr syd.
Puss på er alla och ha en trevlig lördag.
Min fina gudson och min kära bror.

Kommentarer
mamsen

De är så underbart fina, förstfödde son och barnbarn

2010-06-05 @ 15:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0