< Till bloggens startsida

Jävla Hosta.

Nej men hej på er! Jag är trött... det är det jag vill säga först och främst.
Då kan man ju fråga sig vad jag gjort för vettigt idag- och egentligen inget mer än att umgås med folk... och jag Älskar det!
Morgonen började redan kl 8 då jag hoppade upp från en dålig nattssömn, in i duschen och sen vidare till Lerberget.
Där bjöds det på frulle och Oskarmys för hela slanten.  Vi drog vidare mot hbg och släppte av Julle (som i sin tur tog tåget mot kastrup och for hem). Väl hemma låg jag i sängen och kolla niptuck ett tag innan Malin hämtade upp mig för avgång mot Josses place. Där blev det kycklingsallad och mys med Josse (såklart) Malle,Malle, Emelie och Sandra. Jag låg mest på golvet och kolla tv dock tråkig som man är.. haha..
Nu ska jag fortsätta med Niptuck och gå till sängs- imorgon är det slingdags hos Martina&Jennie. Det kan ju bara bli bättre nu..... Sov så gott mina readers.  Bisous.
Nårra senare inköp som ännu inte visats här!
Fynd!
Zara&Lacoste.
Fick present av min kära JQ, en svart/en vit skjorta från Faconnable. Alltid bra.
Vad skulle man gjort utan mamma? Hon har försett mig med solskydd för hela sommaren (som luktar underbart). En årsförbrukning av Dior-mascaror. Handkräm,fotkräm,cerat och nagellacksborttagningsmedel. Underbart! Tack!

Kommentarer
mamsen

mycke saker att ta he, hihi

2010-06-10 @ 09:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0