< Till bloggens startsida

Ledig-onsdag.

Ja det är bannemig idag ja.  Idag är jag ledig, och tänkte dra ner på stranden. Det är fantastiskt molnigt dock så nu har jag gått urnt här i lägenheten i 2h och pulat i hopp om bättre väder. Det verkar inte ske.  Kanske jag rent ut av skippar stranden.. hrm..
Sen idag ska jag träffa Josse och kanske Karin inne i stan på lite fika. Var fan längesen jag var bland civilisation känns det som.  Ikväll ska vi nog åka och köpa kakel/klinkers till badrummet...
Vad har hänt de senaste dagarna egentligen...
Jag har jobbat sön, tis.  I måndes låg jag hemma hos josse i deras pool. Jättedajligt var det! Fick lite färg på ryggen också (det var bannemig på tiden).  Vi har sålt vår Tiguan och skaffat en liten clio. Nedgång javisst, men lägenheten kommer va betydligt mycket dyrare än den vi hyr så... man får helt enkelt dra in på lyxen i vardagen nu. Det blir nudlar och tonfisk hädanefter.  Vi har även beställt en dusch och en fin ryamatta som heter shaggy.. haha Kommer nog bli apbra tror jag!
->
SÅja. Nej nu ska jag nog börja röra på mig. Imorgon är det jobb på dagen sen är det utgång på kvällen med Josse! Kul ska det bli! :)  Har även bokat hemresa så 23juli-3 augusti befinner jag mig på svensk mark. Ska även nämligen upp till stugan i bohuslän som är min och familjen Melanders årliga tradition. En vinnande tradition dessutom.  Tror jag ska köpa upp får/häst-hagen brevid deras stuga och slänga upp ett litet hus sen när jag blir äldre! Helt perfekt.
Ha en fin onsdag mina damer och herrar!

Kommentarer
calle

Du! Pga sveriges envisa besiktningsmän så tvingas jag ofta låna min arma mors bi. CLIO! vilken räserbil. Äkta fransk ingenjörskonst när den är som bäst

2010-06-30 @ 22:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0