< Till bloggens startsida

New suede shoes

And I love them. SUre do.
Hej allesammans.  HOppas ni haft en fin dag.
Själv har min dag vart kort med bra.
Kom upp runt 10.30 tiden, lulla runt här hemma som sagt i väntan på bättre väder.
Under en timmes tid vid 13 tiden så sken solen, då satt jag i bilen på väg till Josse för att sola. Väl framme försvann allt vad som heter sol.. skoj.
Men vi låg och paddla i poolen ett tag och sen drog vi in till stan där vi intog ett par affärer, bland andra Zara där jag fann mina skor. Jag har ju vart på jakt efter de beiga jag såg för ett bra tag sen men dom är ju totalslut överallt så hitta jag dessa istället. De är svarta men ungefär lika snygga så jag är nöjd! :)


Ikväll har jag och Julle vart och handlar kakel och klinkers till golv och vägg i badrum. Haha gutt eller, tjejen i kassan var totalt förvirrad. Tydligen hade föregående kund vart och frågat om priset på någon insektsgrej. 19,50 kosta denna, hur vi vet detta- JO för det vad var vi fick betala för våra 6 kartonger klinkers till golvet! haha GUTT eller! :) Skulle gått på runt 100 egentligen... så vi bugar och bockar. Nu är det bara det jävla dyra trägolvet kvar som vi ska ha. Om det är någon som känner för att skänka en slant så är jag mycket tacksam. Nu ska jag nog titta en stund på något tråkig på tvn sen är det dags att gå till sängs. Vi ses igen I hope. Bisous. Förresten, nu har nog Cecilie både fått svamp i duschen och blivit jättefull, jättemånga dagar, på roskilde. Inte aaaalls avundsjuK! :)

Kommentarer
susy

Snygga!!

2010-07-01 @ 11:15:54
URL: http://kadollan.bubbleroom.se
Cec

Hahaha!

Ååå, jeg har lengtet etter din blogg. Nå når jeg er hjemme fra Roskilde igjen skal jeg lese den hver dag :)

Men fikk ikke svamp i år desverre. Vi brukte noen andre dusjer, og der fikk man ikke svamp ;)

2010-07-05 @ 22:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0