< Till bloggens startsida

UH LALA

Nu har jag precis kommit hem från beachen.. på väg hem köpte jag en tropicana smoothie som är så fantastiskt god.  Min hemmagjorda med frysta jordgubbar och vaniljyoghurt är snäppet vassare men har man inte tillgång till det för stunden så duger denna bra.
Just nu äter jag sallad med sweetchilidressing. Har jag förresten sagt att man kan köpa sweetchili sås här? Jag var ju väldigt osäker och har inte direkt pallat mig in i asiataffärerna men när vi grilla häromdagen kom Julia och cecile till Josse med en flaska sweetchilisås- där stod jag med min importerade från skåneland och såg snopen ut.
Haha skitbra ju.


Förresten så hade vi översvämning i vår lägenhet häromdagen... Kort och gott.. Julien skulle rensa filtret på tvättmaskinen och då kom det lite vatten på golvet och under tvättmaskinen- nä men vi drar fram tvättmaskinen och torkar upp vattnet undertill så det inte börjar lukta tänkte vi. Julien drog fram tvättmaskinen och vips så drog han sönder plastycket som satt mellan slang och maskin och jävlar i havet vad det började spruta vatten. Joho så en 40 liter vatten fick vi stå och torka upp i vårt vardagsrum/kök. Jättekul verkligen....  SÅ nu ska jag iväg och köpa en nu grejsimojs till maskinen och en ny parfym till mig själv så jag kan lukta gott nån månad till :) Vi hörs sen. Puss

Kommentarer
mamsen

Såååå brun

2010-06-24 @ 23:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0