< Till bloggens startsida

SLiten.

Idag har jag fan vart sliten. Riktigt sliten.. men det är ju söndag så då är det trots allt tillåtet.
Gårdagen bestod av några glas vin för mycket. Vi var i stan sen var den eftergalaj hos Susse (tack för det förresten!:) ) där jag uppenbarligen trilla över en stol? Jodåsåatt. Det var en fin kväll det. Haha
Jag hade högklackat och har väl vandrat på kullersten eller liknande för nu är min högerfot stukad och svullen. Jätteskönt verkligen. Första stukningen någonsin dessutom.
Innan idag var jag, fish, malin och emsven på max och käka (eller jag iafl) chilicheese. Älskar dom, så fantastiskt goda. Sen nu ikväll har jag vart hos kussemalle och kollar på Hairspray som gick på tvn. Zac Efron var ju med så jag var bänkad! :)
Imorgon är planen att åka till lerberget och besöka min framtida gudson och hans päron, sen ska jag ha en date med min kära Anja. Ska bli kul! Jag åker ju snart så... .någon som vill komma hit och packa åt mig? Hade uppskattats! Hoppas ni haft en fin söndag. Bisous.
Älskar älskar dessa långklänningarna. Helt underbart sköna.
Ja ni ser svullnaden va? :S AJ.

Kommentarer
susse

trillade du över en stol? haha, det missade jag!

2010-06-14 @ 10:46:48
URL: http://kadollan.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0