< Till bloggens startsida

Vilse i naturen....

....eh kan man väl säga.  Jag har precit vart på upptäcksfärd/joggingtur i 1,5h. Jag tog min normala runda upp på berget så att säga, sen på vägen ner så hitt ajag en liten stig som jag tyckte såg rolig ut. Helt plötsligt var jag mitt i typ skogen och fick klättra upp för massa långa backar med taggbuskar och nässlor- jätteskoj. Sen helt plötsligt ser jag ett hus. HURRA tänkte jag... tills jag insåg att jag då var på ett privatområde. Ehhhh...... Madde fick knacka på och försökte förklara mig på knacklig franska/engelska.  Kvinnan sa tydligt att det var ett privat område (alltså deras trädgård) och öppnade första grinden till mig, sen gav hon mig koden till andra grinden. Väl framme vid andra grinden så fanns där ingenstan att trycka in någon kod. EH en 2m hög grind framför mig utan möjlighet att ta mig ut. JAG haffar två människor utanför grinden och frågar om där möjligtvis finns möjligthet att trycka in en kod utanför- det fanns det såklart inte, utan bara knappar med namn. Underbart underbart. Jag nästan började klättra när jag ser att en bil kommer och öppnar grinden .HURRA. Ja.. men det var min kväll! Nu har vi previs vart och hyrt 4 filmer som vi ska glo på . Imorgon är det jobb, och midsommar! ååh ärade midsommar va. Nu blir det kyckling och vitlöksspenat. Mumma.
Hoppas ni haft en fin kväll. Bisous

Kommentarer
mamsen

vilse i pannkakan?????

2010-06-24 @ 23:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0