< Till bloggens startsida

Carrefour och sedan Shutter Island.

Mina tankar för Leonardo Dicaprio har inte svalnat det minsta sedan storfilmen "Titanic" -97. Jag är nog inte ensam om att jag säger att ens hjärta tillhörde Leo efter att ha sett filmen och ett tag framöver... Han är sådär sötsnygg så man bara dööööör (suktar som en tonåring).
Nu 13 år senare (himmlar med ögonen och förstår inte riktigt själv att det är 13 år sedan man gick på biografen i Svalöv för att se Titanic) så ska vi gå och se Shutter Island här på biografen i Nice.  Jag tror att kärleken kommer vakna till liv nu igen. Helt säker! Men först mina damer och herrar- FÖRST ska vi och shoppa lite mat. Och detta låter kanske inte så farligt men det är minst 1,5h man måste spendera i den gigantiska mataffärer- JA det är minimum.
Puss på er
+

Kommentarer
Josse

Alltså vi ska inte gå i mat affärer när vi hälsar på!!!:S hahaha. tycker det är dö drygt, vill bara köpa min mat och gå (kan dock bero på att jag jobbar i en själv), men alltså det är ju inte kul någon stans liksom! Hälsa den gamla flamman från mig, vi hade en liten affär för några år sedan:P! mowhahaha...

2010-03-12 @ 20:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0