< Till bloggens startsida

En dag i solsken.

Har det bannemig varit idag. Vi åkte till isola i förmiddags och körde hela eftermiddagen... vädret var helt underbart.  Vi tog en hel del solpauser det ska jag inte sticka under stolen med! :)
När vi satt och sola oss på en servering i backen så kom det helt plöstligt en åsna förbisusandes!?!? haha vilken grej va. Han fick min äppleskrutt så klappa jag lite på honom. Vill också ha en åsna nu!!
Nu har jag precis tillagat lite kyckling fajitas, guacemole är såklart en självklarhet! Såå jävla gott! Nu ska jag äta och titta lite på tv. Imorgon börjar jag i skolan :S EEH jag är nervös.. EHh hallå... kommer gå fel och grejer så kommer inte folket kunna engelska- I klass med min normala otur ni vet.

Kommentarer
malinkusin

lycka till i skolan :) försov dig nu inte madeleine ! Hihin..

2010-03-14 @ 22:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0