< Till bloggens startsida

Halsduk funnen.

Min halsduk är hittad. Hade glömt den på förfesten i fredags. Klantmadde. Det var nästan min dyraste ägodel, nästan.  Tur Emmie håller koll på mina grejer! :) (Tack)
Har ni haft en bra dag mina läsare? Jag har fått färre läsare? Sen innan i veckan när jag slog rekord. Jag har vart lite oflitig i helgen får jag väl medge, men ändå. Det är bilder ni gillar eller hur?  95% av alla besökare skiter nästintill i vad man skriver så länge man har någon bild. Ja imorgon kommer säkert en bild då, så får vi se om jag har fler läsare då! : )  Imorgon är det först skola och sen jobb. På tisdag är det först skola och sen jobb, och på onsdag så kommer m+e+j hit! :D Wohoo

Vi har precis kollat på Amélie, hade ju inte sett den innan. Var hur bra som helst. Mysig liksom.
Nu ska jag nog ta och göra något vettigt. FY FAAN vad jag har ätit mängder av grejer idag. Baguett, croissant, thaimat, sallad, cookies osvosv. Tur det är måndag imorgon. Ny dag=nya tag.
/KM

Kommentarer
Karin i Nice

Hej! :) hittade just till din blogg, kul att du också är i nice! hur länge har du varit här?

2010-03-22 @ 18:33:01
URL: http://softcotton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0