< Till bloggens startsida

Uppdate om lördagen.


Jag kom ju hem i fredags kväll då Malin och Emelie så snällt hämtade mig på stationen i Eslöv efter ett litet tågtidstabells-tittnings misstag. Väl hemma så hoppade jag i säng och sov som en prinsessa.
På lördagen så åkte jag till Helsnigborg för att få träffa min lilla brorson. Han är så liten och söt så man vill krama isönder honom :)
På lördagskvällen så hade jag och Josefine massor av underbar quality-time. Vi drack vin och pratade i mängder och sen stack vi ut och gjorde stan osäker. Skitkul hade vi... eller jag åtminstone : )

Kommentarer
malinkussebusse

så fina bilder :)



jossan den lånemobieln fick jag också ha när mitt glas va pajjat ! Riktigt bra ;)hah

2010-03-09 @ 13:01:38
Josse

haha jag hade också kul:)! Malinkussebusse: den suger verkligen, avskyr den...men ska hämta min älskling imorgon, så livet leker igen haha:P!

2010-03-09 @ 21:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0