< Till bloggens startsida

Måndag med mamma.

Idag sov jag till middag- välförtjänt tyckte jag! :) Sedan for jag och min mamma iväg till Ikea där det blev lite småprylar. Det där med att frakta hem grejer till frankrike är ju jävligt idiotiskt egentligen- särskilt när ikea även finns där. MEN VAFAN. Det var trevligt iafl :)
Här har vi det.
Kuddarna fick jag av mamma.
Sen har jag köpt påslakan+extra örngott. Tyg som jag ska sy kuddfodral av. doftljus (älskar dessa)+ små glashållare. Skärbrädor och korgar till badrummet. Mysmys med småprylar.

Efter Ikea stack vi hem till Daniel, JOhanna och Oskar för en liten fika-visit. Detta var väldigt trevligt, Oskar var så snäll så. Idag tittade han till och med på Auntie-Madde :)

Nu ikväll när jag och mamma anlände i hemmet så tillagade jag lax med avocadosallad. Otroligt gott var det! Sen har jag mest suttit här och försökt uppdatera så gott jag kan. Förresten så anlände Oskars present idag. Han fick ju en dockingstation/högtalare i lördags till denna fina lilla gåvan. Perfekt till lilla pojkrummet när han börjar dansa omkring och vill lyssna på Astrid Lindgren- sagor! :)

Nu ska jag sy kuddfodral så det står härliga till. Natten är ju ung!:)

Kommentarer
linda

bebisar är väl bara det finaste som finns! hälsa föräldrarna att det har dem verkligen gjort bra :)

2010-03-08 @ 23:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0