< Till bloggens startsida

Ny skolväska!

SOm ingen av mina vänner kände någon större kärlek för. Josse var lite exalterad men det var det! haha :) Den är jättefin och blommig iafl. Här ser ni lite nya skolkläder. Jag ska ju börja i skolan på måndag så då måste man ju se städad ut! :) 3 nya tröjor i olika format och färger, ett par nya tights och min fina skolväska! Underkläder inhandlades aswell men ser ingen större nytta av att lägga ut dom här på bloggen.
Jag har haft en fin dag med mammsen och ikväll har Emelie och Malin vart här. Josse kom förbi en sväng även hon. Allt som allt har det varit en kul dag hemma i Svealand. Jag lär komma hem snart igen nu när jag har en brorson :D
Just nu sitter jag här med svarta sopsäckar och dammsugaren för att försöka vakumförpacka allt jag tänkt ha med mig tillbaka till frankrike. Det går sådär får jag väl säga. Packa är ju som sagt på min top3 över most boring things to do... så ni förstår.  Jag sitter här och myser med elvis åtminstone. Skulle vilja vakumförpacka honom och ta med honom ner till frankrike. UH, han är den jag saknar mest!
LINSLUS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0