< Till bloggens startsida

nya pantalonger.

Köpte jag idag och ett par ballerina skor och ett par sandlar- från zara. Men ja får nog återlämna sandalerna... dom var så in i helvetes fina men dom sitter liksom knappt fast på foten så dom är nog svåra att gå i fruktar jag. Byxorna är typ militäbyxor med tighta vader.. jag orkar inte ta bilder på detta nu. Jag är hemskt ledsen men så är det.  Jag sitter just nu och äter en sallad, ska snart iväg och jobba i nårra timmar.  Fan va tråkig jag låter. Haha. Oh well... more to come!  IMORGON kommer mina vänner huuu :D

Kommentarer
Karin i Nice

Hej! Nej, jag pluggar franska här :) läser på en skola som heter azurlingua och ligger på avenue georges clémenceau. Är här till maj är det tänkt!



Trivs du bra? Dum fråga kanske, haha...

2010-03-23 @ 19:36:33
URL: http://softcotton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0