< Till bloggens startsida

Vårens lätt snyggaste jacka..

Köpte jag i Cannes häromdagen när jag Malin, Josse och Emelie var ute på shoppingtur.
Jag är otroligt nöjd- köpt på Zara såklart! :)
MEN HEJ allesammans!
Hoppas ni alla mår bra, de få som läser min kära blogg. Jag har vart otroligt dålig på uppdatering sista tiden men jag  har liksom haft annat att göra.. Ett liv kan man säga.
Idag har vart en skön dag. Jag gick i skolab på förmiddagen och sedan låg jag och sov på stranden i solskenet (jag har fått fräknar hiii) och efter detta åt jag och Julle lunch i stan. Sen var jag med julle i butiken (för klädmärket han jobbar för) och hjälpte honom välja ut lite kläder (eftersom han får gratis kläder den jäkeln) MEN jag är inte bitter för det för han plocka åt sig en jeansskjorta till mig också :)  Hurra!
Nu har jag precis kommit hem och ska nu hänga lite tvätt och göra lite läxor!! Har köpt slingmedel också. Lovade mig själv att aldrig slinga/färga håret igen eftersom jag alltid blir miserabel efteråt.. men... jag föll dit. Har inte 100euro för ett frisörbesök....har ju nyss köpt en jacka! Haha
Ikväll ska vi åka iväg och kolla på golv!

Kommentarer
Karin i Nice

Vilken snygg jacka!

2010-03-31 @ 23:45:52
URL: http://softcotton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0