< Till bloggens startsida

9 km cykling....

...har jag nyss gjort. Cyklade hem från cagnes sur mer eftersom Julle behövde bilen för ett möte i Monaco idag. Jag är svettig som en hamburgare från mcdonalds. UH!! De sista 5 minuterna så gick jag för där är en stupande uppförsbacke. Svettig som en get så stannar väl en moppe med en man på ca 30 år och fråga om jag ville ta en drink med honom och följdfrågor som var jag kom ifrån osv. Hrm..... mitt i uppförbacken, svettig. Drink? EH. NEj nej tyvärr, nej tack.  Kul ändå såklart! :- ) Han tyckte att jag var sassy när jag var svettig. Kanske en svett-fetichis.......
Idag har vart så hiiiiimla ljuvligt väder så man bara blir glad i hela kroppen!! Hann 30min på stranden nu i eftermiddag så blev lite fräknig trots allt. Imorgon börjar jag inte förrän 14.30 så då ska jag spendera hela morgonen på stranden (hoppashoppas vädret blir fint)....
Ikväll vet jag inte vad som händer, försökte få tag på Cecilie men hon är inte snabb! Jag börjar ju sent imorgon så jag skulle  i princip kunna göra vad som idag.... blir säkert en lugn hemmakväll dock.
Nu sitter jag här och äter sallad och brieost. Underbart. Jag saknar sweet-chiisås. Borde nog gå ut på jakt i någon asiatisk affär. Har inte vågat mig in där dock.. dom brukar se lite småläskiga ut.
Dagens fråga:  Jag har funderat på det här med Oliver. Kärnas de ut med maskin? Fylls de upp med maskin? Isfl måste ju precisionen på denna roboten vara fantastisk ju? Hur funkar det? Någon som vet? Dum fråga kanske men jag undrar verkligen!

Kommentarer
Karin i Nice

Hahahaha! jag FATTAR inte de människor som raggar i dessa situationer... tänder de på det eller?? fattar de inte att man INTE vill bli raggad?

2010-05-18 @ 20:15:12
URL: http://softcotton.blogg.se/
mmm

hahah madde.. påminn mig nästa gång vi ses om de med oliverna så kan vi snacka om det =) puss josse

2010-05-18 @ 21:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0