< Till bloggens startsida

Beslutsångest på Zara.

Jag kom precis hem från stan! Har handlat på Zara men hade beslutsångest. Med min ekonomi kan man inte köpa allt vad man vill ha tyvärr! :) ... detta skrev jag tidigare idag... nuuuu nagra timmar senare.....
....Men Den blåa klänningen och skorna på samma bild blev det. Det skulle blivit en outfit for kvallen med det blev visst inget Cannes idag :(.. hrm.. kanske imorgon? Om nagon orkar det da. Alla andra jag kanner stack ju dit idag.  Just nu passar jag majsan, alfie och Vega.. men de sover saklart sen nagra timmar tillbaka..
Snart ar det helg! Jag langtar hem nu faktiskt. Ju mer man raknar ner dagarna desto langre tid verkar det ta.
AH malin har ju ny lagenhet. vilken grej!  Nar jag kommer hem ska jag pussa pa alla jag alskar!!


Kommentarer
calle



Vad varmt det är idag, jag tror jag tar mina sandaler.

Och ett par vita sportsockor.



Det blir najs

2010-05-13 @ 00:16:29
Karin i Nice

Snygg snygg snygg! gillar nog den blåa bäst...

2010-05-13 @ 00:48:00
URL: http://softcotton.blogg.se/
Kim

Åh, jeg trodde du kjøpte den grå. Likte den best. Ü

2010-05-13 @ 07:29:10
Josse

Ååh vad fiiin:)! Jag gillade båda färgerna, du är snygg i vilken som!. Woho snart kommer du hem, det ska bli såå kul! I miss joo a LOT babe<3. Love U!

2010-05-13 @ 08:40:58
mamsen

Hej, Skitsnyggt, superläckert

Cannes låter spännande, hade osse velat va där, är säkert en upplevelse

Nuuuu kommer du ju snart hem, de e bara o jobba fram tilldess, så går de fort ska du se

Pusskram från Elvis osse

2010-05-13 @ 16:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0