< Till bloggens startsida

Funny people....

har vi nyss tittat på. Jag trodde ju faktiskt att den skulle vara bra... vilket jag nog får säga att jag inte riktigt tyckte.  Skitlång film där de sa cock-sucking-fucker i varenda mening, vilket jag kan tycka är sådär trevligt.....

Anwyay, idag har fakitkst solen tittat fram, det gjorde mig glad. Jag vill ju vara lite tanned när jag kommer hem om 2veckor och 4 dagar- men med det här klimatet lär det isfl få bli inomhus i ett solarium..... Idag har jag jobbat, kom hem 20.15 och har hunnit äta middag och kolla filmen och nu är det läggdags. Det är faktiskt allt. Imorgon blir det jobb aswell.. på ons dag är jag ledig dock så då funderar jag mig på att ta en tur inom zara och köpa ett par highheels jag hittat och sen är Cecilie tillbaka så hoppas på att träffa henne också! :) Men vi hörs mer imorgon, ska försöka uppdatera mera. Sleeep tigh muffins.

Kommentarer
Mamsen

Ska du köpa skor+++++

Sov gott själv,

Pusskram

2010-05-11 @ 00:04:51
Martina

Funny people SUCKS! med stora bokstäver.

Show me the mowglifrippa! :) det kan ju inte vara så hemskt gummanbus!

Du får komma hit till salongen ;) jag är den bästa liksoooooooom ;)

2010-05-11 @ 18:11:27
URL: http://marnelia.blogg.se/
johanna

Lille pyret och hans mor och far räknar ner dagarna tills favoritfastern entrar svensk mark!! Lillsnuttis ligger här på en filt bredvid mig i sin pyamas och är så snäll så...han får ett litet bryt var femte minut när nappen trillar ur mun men det är bara att proppa in den igen så blir han så nöjd så nöjd. Hoppas allt är bra i frankrikeland!!



kraaaaam

2010-05-12 @ 10:05:16
Karin i Nice

Vad mörkt ditt hår ser ut nu! snyggt!

2010-05-12 @ 16:58:47
URL: http://softcotton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0