< Till bloggens startsida

Med handen på hjärtat...

....så ska jag säga att jag var fruktansvärt sur innan idag. Fruktansvärt. Tyckte liksom bara synd om mig själv.
Jag gick till frisören för att tona och klippa håret. Topparna...!! Ut från salongen kommer jag typ med 5 cm kortare hår.. och detta på mitt hår som är ungefär 15cm?!?!?!?! Jag skulle kunna gå dit och skjuta hon som klippte mig. Den äldre damen som tog emot mig förstod precis att jag bara ville klippa så liiiite som möjligt och att jag ville färga en basfärg så jag sedan kunde göra slingor om ett tag. Men när hon unga fetknoppen tog över så tyckte hon väl det var kul att få leka med saxen lite..... det är fan bara luggen som saknas annars hade jag vart identisk mogli+100kg och mer än ett par röda tanga-kalsonger!

 

 



Anyway, när jag kom hem från frissan så grävde jag ner mig i soffan och kolla på två One tree hill avsnitt och grät floder (är man redan på dåligt humör så hjälper inte OTH)... sen tog jag mig själv i kragen och sa: förhelvete Madeleine- ryck nu upp dig!! Sagt och gjort.
Joggingtightsen kom på samt skorna och ut med Mika på iphonen flög jag. Först gick jag 2 km sen så sprang jag 6km! Hurtbulle Javisst! Jag är rätt nöjd själv har fan bara joggat en gång sen innan jul (på tiden jag vet) så jag är nöjd och glad. Håret kan jag bajsa på.
ÅÅh innan idag ringde Oskar och Daniel, Oskar prata en massor så jag inte hörde vad Daniel sa! MEn det var kul att dom ringde! :)


Nu har jag precis ätit kyckling och spenat och läxan väntar. He en fin kväll. Bisous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0