< Till bloggens startsida

Något man inte ska sticka under stolen med......

.......är the fact att jag igår blev stupfull!

Låt mig börja från början. Igårmorse så stegade jag upp för att åka till Cagnes och hjälpa Sara medm kalaset.(Lite champagne dracks!) Förberedning av bord och ballonger ni vet. Kl 14 började kalaset och det var hur trevligt som helst, drack rosé som en fransman och snaskade på Saras goda plockemat. Helt plöstligt började det dugga såklart, men det var trevligt ändå! Folk brydde sig inte så mycket.
Efter the kalas så åkte jag och Julle hem till Parks och tog en liten drink, ännu mera rosé!. Väl hemma i lägenheten så blev det dusch och iordninggörelse för konserten och planerad utgång med vitt vin och Mika som underhållare.
Komserten! Helt seriöst, jag har inte varit ett fan innan. Men han var helt jävla fantastiskt. Förmodligen den bästa konserten jag varit på faktiskt!Under konsertens gång pimplade jag i mig 1liter öl.....  anyway... Julien är inte den bästa fotografen uppenbarligen och det enda användbara från kameran är egentligen filmerna han tog. De ena fotot suddigare än det andra!.....

När vi väl kom hem från konserten (efter snurrigt-bilåkande i letande efter affärer säljande vin) så satte vi oss vid bordet med lite ljus och drack 2 flaskor vin och bara pratade in på småtimmarna. Vi har ett fantastisk förhållande. Jag är otroligt stolt över min pojkvän! Hurra.

Nu har vi precis vaknat och jag var 100% säker att det var strandväder idag (vadå väderleksrapporten sa ju det) ICKE DÅ. IDag är det gråare än en krigsdag. Men jag hoppas lite på att Julle ska plocka ut tummen ur asset och köra och köpa baguetts och croissant till fröken Madde. Hon är hungrig förstår ni. Nej nog skrivet. Ha en helt jävla underbar mysdagssöndag! Bisous


Kommentarer
Jullle bulle

Je veux voir encore Mika en CONCERT !!!! MERCI boy!!!



Gros bisous a ma choupie..

2010-05-02 @ 22:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0