< Till bloggens startsida

Snart är det dags igen Malin! yeeeey


Kommentarer
marléne

jag vill fan ha dina jeans määädh! Jävla snyggingar

2010-05-03 @ 00:15:25
mamsen

Dessa bilder förklarar en del

tex cykeln som nog inte e fö över typ 20 kg

Hoppas inte grannen ser stundpattan, Ha.ha, ni e inte kloka. Pusskram

2010-05-03 @ 09:29:46
Martina

Hejhopp!



Svar om mitt löshår:

Jag fäster det med clips, och tuperar håret där clipsen hamnar, det är ett måste! :) Sprayar lite med hårspray också ibland. Jag tvättar det för sig, alltså inte när jag har det i, sen är det bästa att föna det torrt istället för att låta det självtorka. Det är jävligt gött med clip on! Men jobbigt att sätta i själv, jennie brukar alltid hjälpa mig :P haha men har man bara två speglar så, en framför och en bakom. Jag köpte mitt på tradera, kolla där eller ebay först isf, kan hitta billigt :)



Blev en jäkla lång kommentar! haha

2010-05-03 @ 11:29:26
URL: http://marnelia.blogg.se/
malinkusin

hahahah, jag ligger dubbel när jag ser dessa bilder ! ! Helt oslagbar afton/morgon ! :)

2010-05-03 @ 19:03:45
Karin i Nice

Jaaaa! Absolut. Kanske utgång på fredag eller lördag? kramkram

2010-05-04 @ 23:06:02
URL: http://softcotton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0