< Till bloggens startsida

SÖNDAG hela dagen.

Hej hej hallå!
Idag har vart en riktig slappesöndag faktiskt.
Bakfull när jag vaknade med stegade ändå ner mot stranden där vi sedan spenderade resterande av eftermiddagen. Lite färg fick man allt. Hoppas att det blir fint i veckan också så man slipper springa runt liknandes ett lik.
Idag gjorde jag en fantastisk misslyckad middag till mig själv. Kyckling medd grön curry paste som jag tog för mycket av-kycklingen var så stark så jag fick tårar i ögonen. TIll detta hade jag spenat som blev alldeles för vattnig. Härliga tider. Ikväll jag kollar Private practice och nu har vi kollat Dr House. (på franska uttalas det såklart dr Ouse, inget uttal på H:et där inte).
Imorgon är jag ledig och då är planen att bli neger och sedan lämna tillbaka en tantväska som jag köpte på Zara av ren spontanitet. Ja, nej men det var väl det hela. Återkommer imorgon för intresserade. Ha en fin afton! Bisous.  12 dagar kvar!

Kommentarer
Karin i Nice

Hörrudu! Vad har du för storlek på den där blommiga garden collection-blusen från h&m? ska beställa den från hemsidan i den andra färgen men vet inte om jag ska 36 eller 38... är den stor el liten?? puss

2010-05-17 @ 00:10:27
URL: http://softcotton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0