< Till bloggens startsida

Suntagh!

Hej hej hej mina damer och herrar!
Nu har jag nästan precis kommit hem från beachen- det var fantastiskt skönt. Nu när jag kom hem ser jag dock hur min panna  börjat fjälla samt näsan (såklart). Tror näsan kommer åka av i slutet av sommaren alltså. Jävla skitgrej.


En konstig grej- nu precis så diska jag och då tror jag att jag fick ngn reaktion- antingen av d nya diskmedlet eller den nya svampen för mina händer blev helt überkänsliga och det började göra ont? Normalt?! Nu kanske jag har en anledning till att aldrig mera diska... min bror är ju allergisk mot att skala potatis säger han, detta är kanske också en såndär konstig sjuka. Jag hoppas nästan faktiskt. haha.

Gårdagen ska jag berätta för er om, efter stranden och en tur på staden så stack jag till Emmie och drack lite rött. Efter detta tog vi tåget in till Cannes där vi satte oss på en uteservering och dela en flaska rosé. Sedan stack vi till Vip room. Det var sådär häftigt som mna bara skulle kunna tänka sig. Helt enormt med massor av människor och asbra musik. Mary J Blige mina damer och herrar. Plötsligt stod hon uppe i Dj båset och sjöng!? Nostalgitripp 10 år tillbaka när family affair kom igång. Jag tror både Josse och Emmie tog bilder med deras kameror som jag ska sno mig åt snart tänkte jag.. jag hade ju bara iphonen och den enda bilden jag tog är otroligt suddig. Skulle likväl kunna vara lasse kronér istället för Mary liksom... ja anyway.. det var en kul kväll faktiskt.

Hyffsat trött när julle hämta mig 06.15 på stationen i Nice- me vi körde iväg och köpte baguetter och slängde ihop en mysig frukost där på morgonkvisten innan vi återgick till sovandet. Vi gick till stranden kl 10.30 och jag har haft heeelt omöjligt att somna idag. Jag får ingen ro i kroppen- skitjobbigt. Ikväll ska vi nog åka itll Antibes och strosa runt lite- har aldrig riktigt vart där. Så äter vi väl på restaurang också när vi ändå är ute och flänger. Men ha en fin kväll så hörs vi senare. Puss.

Kommentarer
mamsen

Suddigt, ja de kan va vad som helst

2010-05-23 @ 22:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0