< Till bloggens startsida

Ella Fitzgerald..

.. is right now playing on my spotify list.  "Dream a little dream of me"...  När jazzen drar igång på hennes låtar och hon börjar scattar.. det är svårt att inte bli glad.

Idag har jag inte mått så bra faktiskt, var på gymmet i förmiddags med josefine. Men jag gjorde inte många knop så jag gick hem, åt tomatsoppa och sov i några timmar.   Nu vaknade jag för en stund sen, har tragit tag i diskberget och ska nu fixa å dona med lite tvätt.   Huvudet känns lite bättre nu, känner att en joggingrunda skulle krävas för att få schack på denna kropp (ja inte bara en joggingrunda får kanske tilläggas) men vi får se om julle vill med sen. Det är ju mörkt ute nu och jag är ju ganska mörkrädd... så..  :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0