< Till bloggens startsida

Första advent i Frankrike.

Är en regnig söndag- känns sådär med julkänslan. MEN vi dukade upp en rejäl brak-brunch med äggröra och färska baguetter. Thé på det och nu är jag mätt och belåten.
Idag består dagen av allmänt pyssel i lägenheten. Vi ska försöka få upp gardinstänger och gardiner, få upp justjärnan och sen får vi se om jag tar tag i mitt bord jag håller på att fixa.  Jag körde ju hyvelmaskinen på toppen för att få av färgen smart som man är.. Nu är där skåror på hela ovansidan så det måste slipas, och det är SÅDÄR smidigt när man bor i lägenhet och det regnar utanför.  Jävla skit.  
Anyway, igår var vi och Såg Harry Potter, jag blev lite sådär halvt besviken. Men när man tänker efter så är det ju bara första delen så det är ju inte konstigt där inte är något "riktigt" slut...  Nog tjatat om detta.
Hoppas ni får en mysig söndag på julskyltningar osv.   Julskyltningen här i Nice börjar inte förrän nästa helg tydligen :S

Från oss alla till er alla BISOUS


Kommentarer
R O B I N A :)

Roligt att du vill vara delta i dagens blogg :D Vinnarens publiceras om en stund :D SO keep in touch!



- Hur var din första advent? =D

2010-11-28 @ 22:13:06
URL: http://refflan.blogg.se/
mamsen

Så mysigt!!!!

2010-11-29 @ 09:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0