< Till bloggens startsida

Monday.

Igår var vi inbjudna till parks på riktig söndagsmiddag. Det var väldigt mysigt. God mat och god dryck och sköna människor- kan inte bli bättre!

När vi väl kom hem igår så kunde jag ju inte somna såklart, jag måste verkligen komma in i rätt tidsrytm nu. Vet inte vad det var som rubba mina normala sovtimmar egentligen men dom är ordentligt rubbade vill jag lova.
Idag har jag bara chillat här hemma. Jag har funderat hela dagen på om jag ska bege mig ut på stan och kika lite i affärer efter en nyårsklänning- men jag fattar själv att om jag hittar något annat som jag ändå inte kan köpa pga penganbrist- så blir jag så jääääääkla sur... så jag väntar tills in i det sista (nästa vecka) innan det blir av tror jag....
Nu väntar jag på att julle ska komma hen så vi kan ut och springa en runda. Måste verkligen skärpa mig- jag var ju så duktig för bara 2 veckor sen- nu är jag inne i en brutal latperiod. Det räknas liksom inte att springa en gång om dagen.
Anyway. Nu ska jag hänga tvätt. Hoppas alla ni mår bra! Puss på er.

Förresten inatt när jag inte kunde somna så såg jag Marley&me igen. Jag börjar alltid storlipa i slutet!

Ja och så lite egobilder i vanlig ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0