< Till bloggens startsida

Mot Villefranche och viiidare.

Idag styrde min joggingtur åt villefranche hållet.  När jag jogga där och var i mina tankar så tänkte jag: Detta är fan mycket bättre än att jogga på slingan i Svalöv... ja ni kan ju se själv...



NU kom jag precis hem och ska lugna ner nerverna och svettas klart innan jag tar mig en härlig lång dusch. Sen blir det till att äta något..  
Ska senare iväg och köpa sytråd. Har fått låna fröken Parks symaskin så nu ska det sys upp byxor och gardiner och.. ja allt jag kan hitta! :)

Kommentarer
mamsen

Ja de kan man osse göra, alltså jämföraNice med slingan i Svalöv, e ju inte spec svårt att se vilken som är vackrast

2010-11-20 @ 14:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0