< Till bloggens startsida

Några timmar senare.

Efter jag vaknat till innan ikväll så ringde jossetussesinisalo mig på skype. Min finaste lilla josse. Som jag saknar henne i min vardag.  Bara kunna hänga med närsom. Det är sådana småsaker man inte lär sig att uppskatta förrän man flyr landet... ....  Men vi snackade iafl i lite mer än en timme om allt mellan himmel och jord...  och det var träävligt! :)


Här har vi henne- Moderjord herself. haha AKTA STOLPEN


Vi är sådär klämtjecka! (Stavningen på det ordet kommer jag aldrig lära mig)



Sen blev det en dusch och sen satte jag igång och lagade mat. Jag började göra en pajdeg. Sen kom jag på att jag inte var särskilt sugen på paj och slängde istället in en kycklingfile och morötter med vitlök i ugnen.. jag insåg då att klockan var 21.30 och att det var alldeles försent att äta....  det sluta iafl med att jag gjorde klart en grönsakspaj och sen åt jag bara sallad med mozzarella och nu har jag massvis med rester 8-) Jag borde blivit kock- jag lagar inte så god mat förvisso- men det är kul.



Vi kollade klart på TOY STORY 3 nu för en timme sen.  Madeleine fick tårar i ögonen i slutet. Madeleine grät till toy story 3- jävla hormoner!! haha.  Men den var ju jättebra tyckte jag.  Jag har ju en sådan för-kärlek till Tom Hanks så varenda gång Woody gick i gång med sitt snack så blev jag som förtrollad...... 
Bra film iafl- se den!  Gick precis igenom mina gamla album- jag ska nog slänga ut en rad nostalgibilder imorgon. JA det ska jag! Så kolla in imorgon igen people!

Thanks for checkin' in! Bises

Kommentarer
malle

hahah så roligt,hade glömt "akta stolpen josse"

toy story 3 såg jag också för några dagar sen, bra film det:)

saknar dig

2010-11-19 @ 19:56:54
Josse

hahaha tack för att jag fick en bit av ett inlägg dedikerad till mig:)! haha akta stolpen hade jag nog också glömt bort lite:P. måste va de 2 snyggaste bilderna du kunde hitta på mig, men det kan jag väl bjuda på! Jag saknar dig också i min vardag, men snart kommer du hem och då ska jag sitta på dig som en blodigel, hehehehehehe<3

2010-11-20 @ 11:50:42
Anna Katana

Jag sitter och väntar på att Toy story 3 ska hitta hem till mig. Vill att avin ska komma hem nu. Jag bara vet att jag också kommer att börja gråta någon gång under filmen. Gråter alltid till de filmerna.



Blir lite nyfiken, hur kommer det sig att du har hamnat i Frankrike? (:



Ha det bra!

2010-11-30 @ 12:42:15
URL: http://annakatana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0