< Till bloggens startsida

Playing with balls.

JA! och inte vilka balls som helst utan julgranskulorna!! Jag ska slänga in julgranskulorna i granen idag tänkte jag.
Tidigt, tänker kanske ni... Anledningen är som såhär. Granen är ny (allt nytt är kul) och jag far ju hem redan i början av december, och kommer då inte kunna njuta av stunden : att klä granen medans man dricker uppvärmt rödvin och sluddrar till låten Jingle bell rock. ( djangöl bäll,djangöl bälll, djangöl bäll- raaawck)  Ja- ni förstår ju själv.  SÅ idag efter att jag har gjort lite ärenden- så kommer jag nog att klä granen. 

Vilket jävla jobb det måste vara att tillverka en plastgran. Stor guldstjärna till de som har det tålamodet.



Jag har nyss ätit 2 yoghurts med linfrön och druckit en kopp hammam thé, som jag fick av Juliens mor. Var faktiskt väldigt gott.  Nu ska jag ta mig i kragen och dra in mig i duschen. Vi glömde kameran hos julles päron- vi tog ju massa mysiga bilder från kalaset.
På återseénde mina amigos.

BAILANDOOO BAILANDOO
AMIGOS ADIOS.


Jag är söt... ... ....

Kommentarer
mamsen

Tjusig gran, nu får ni ju tid o njuta av den, riktigt idylliskt bredvid spisen, O söt, visst naturligtvis. Pusskram

2010-11-10 @ 20:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0